Alle beoordelingen zijn van Takeaway.com klanten die besteld hebben bij Pizzeria Vosselaar. Meer weten? Ontdek meer
Nathalie
16 jun 2026 om 6:13
Om 16u besteld voor levering om 18u30 aangezien we nog weg moesten. Uiteindelijk is deze bestelling om 19u15 geleverd. Zeer jammer als je op tijd je bestelling hebt doorgegeven.
noor
14 jun 2026 om 19:02
Heerlijke kapsalon kebab.
Joris
14 jun 2026 om 17:32
super lekker . Ook de bezorging is vriendelijk
Fernando
12 jun 2026 om 21:08
goed
Lucy
8 jun 2026 om 19:21
Heerlijke pizza’s!!! Bezorger was ook heel vriendelijk!
Geert
7 jun 2026 om 16:11
heeft meer dan1.30u geduurd voor het er was
Geert
7 jun 2026 om 16:10
duurd soms lang in het weekend
Anton
7 jun 2026 om 0:01
Snel. lekker, warm. 25min (middernacht zaterdag)
Ben
6 jun 2026 om 17:49
Het spijt me maar deze keer veel stukken aangebrande kebab en droog, weiniglooksaus, ik herken dit gerecht niet, we hebben het niet volledig opgegeten.
David
5 jun 2026 om 19:59
Prima service! drankje vergeten mee te leveren, telefoontje van 15seconden en opgelost! Lekker en professionals op gebied van Customer Care als er toch iets zou misgaan.
Noud
5 jun 2026 om 12:56
eten was gewoon goed valt niets negatiefs over te zeggen. Bezorging ook top want liet het niet op een standaard adres bezorgen
Laurens
3 jun 2026 om 20:51
iets later dan verwacht maar helemaal prima!